Moda na Introwertyzm.

Byli hipsterzy, byli brodacze, a teraz są introwertycy. Ostatnim czasem mam wrażenie, że jest jakaś jebana moda na bycie introwertykiem. Ktoś może powiedzieć, że dubluje temat po Włodku Markowiczu, ale nie. Przed momentem wspomniany Włodek zrobił materiał właśnie o introwertykach i ich relacjach z innymi. Nie jest on jedyny. W niedalekiej przeszłości pojawiło się masa contentu na ten temat – vlogi, poradniki, wpisy blogowe czy chodźmy memy. Mimo wszytko najbardziej denerwuje mnie, że ludzie udają ekspertów, kiedy to mają znikomą wiedzę. 

Teraz każdy jest introwertykiem. Nie mam pojęcia, co tak zajebistego jest w byciu introwertykiem. Sam jestem introwertykiem i nie uważam, żeby było to czymś co mi ułatwia życie. Może teraz jak mówisz lasce, że jesteś introwertykiem, to natychmiast robi się mokra -nie wiem, nie znam się. Jak widać wiedzą na ten temat pomimo tylu materiałów ludzie nadal mają wiedzę znikomą. Introwertyzm, to nie jest bycie pieprzonym aspołecznym idiotą, który od świata zewnętrznego woli siedzieć w swoim świecie wirtualnym. To, że osoba introwertyczna czerpie energie z wietrząc to „chyba” każdy wie. Ale introwertyk też żyje międzyludzkimi.

Jest coś takiego jak Enneagram, czyli pewnego rodzaju rozbudowany podział osobowości. Enneagram dzieli osobowość ludzką na 9 podtypów, które się mieszają. Jeśli ktoś jest temat zainteresowany, to zapraszam na stronę temu poświęconą – http://www.enneagram.pl

Tak na koniec moich gorzkich żali pamiętaj drogi czytelniku/niczko nie próbuj udawać kogoś kim nie jesteś, nie staraj się na siłę być fajnym, bo przez to wychodzisz na pozera

3 comments

  1. Maya Zann · Październik 16, 2015

    Jak zawsze, od skrajności w skrajność. Do tej pory ludzi byli tacy hej do przodu, brakowało pewnych cech, to je znaleźli i do nich dążą.

    Lubię to

  2. Kociołek · Listopad 10, 2015

    Jakoś mi ta „jebana moda na bycie introwertykiem” umknęła.

    Lubię to

  3. Damian Górnik · Listopad 12, 2015

    Ja nie mówię na lewo i prawo o tym, że jestem introwertykiem. Bardziej ide w strone, przedstawiania introwertyzmu jako zalety. Nie czujac sie przy tym lepszym od ekstrawertyków.

    Lubię to

Skomentuj

